Шановні батьки!

Адміністрація Куньєвського НВК звертаються до Вас з проханням не залишати дітей без нагляду та частіше контролювати їхні розваги. Виховуйте у дітей навички культури безпеки поведінки, демонструючи на власному прикладі обережність на дорогах і водоймах, при поводженні з вогнем, пічним опаленням, електричними та газовими приладами, піротехнікою, побутовою хімією, ліками тощо. Пам’ятайте, що безпека Ваших дітей залежить, насамперед, від Вас самих!

 

Документи, які потрібні для оформлення в дитсадок:

 

-       заява від батьків або осіб, які заміняють їх;

 

-       копія свідоцтва про народження дитини;

 

-       індивідуальна  картка дитини з проходженням загального медичного огляду форми №26

 

-       картка про проведені профілактичні щеплення форми №63

 

При оформленні дитини в дошкільний заклад у дитини повинні бути зроблені всі необхідні щеплення відповідно до віку!

 

Як не захворіти в дитячому садку

 З точки зору медицини, віддавати дитину в дитячий дошкільний заклад треба або в 3 місяці (як це відбувалося 30 років тому, коли мами майже відразу виходили на роботу), або в 4,5 роки. На перший варіант навряд чи хто-небудь сьогодні погодиться. Тому розберемо другий варіант, який є кращим.

   У чому, власне, головна небезпека?У зануренні вашої домашньої дитини в агресивне вірусно-мікробне середовище, яке, до того ж, кожні 3-4 тижні оновлюється. Для того, щоб протистояти цьому середовищу, потрібно мати добре працюючу імунну систему, яка дозріває більш-менш до зазначеного терміну. ​​

  Крім цього (і це дуже важливо) дитина до цього часу дозріває для психологічної роботи з нею – ви можете переконати її в необхідності вашого вчинку, та й вона сама тягнеться до однолітків, шукає спілкування. Дитячий сад швидше стане для неї джерелом позитивних емоцій, що саме по собі сприяє боротьбі з інфекцією. Дитина постійно плаче, знаходиться в стані стресу від розлуки з батьками – відмінна здобич для вірусів і мікробів.

 Але чи можна що-небудь зробити, якщо необхідно віддати дитину в дитячий заклад раніше? Думаю, що так.

  У першу чергу хочеться сказати про загартовування. Адже тривале перебування дитини на свіжому повітрі, чисте і прохолодне повітря в кімнатах, бігання босоніж по підлозі і т. д. – повинні увійти в життя вашої дитини якомога раніше, тим більше якщо ви заздалегідь знаєте, що їй належить рано піти в дитячу установу.

  Ще одна важлива деталь – привчайте, наскільки можливо, свою дитину до контактів з іншими дітьми (запрошуйте їх у гості, спілкуйтеся на дитячих майданчиках і т.д.). Малюк отримує психологічний досвід – і одночасно тренується його імунна система.

 Нарешті, існує і медикаментозний метод зміцнення імунітету, своєрідні щеплення проти вірусів і мікробів, найчастіше викликають респіраторно-вірусні захворювання – головний бич дітей, що пішли в дитячий заклад. До таких препаратів відноситься, наприклад, Рибомуніл, IRS-19 та ряд інших.

 Головна особливість цих препаратів полягає в тому, що вони містять ДНК мікробів і вірусів та їх оболонок, що викликають утворення як негайного, так і відстроченого імунітету. На відміну від багатьох інших імуномодуляторів подібні препарати нешкідливі, тому що підвищують опірність організму до вірусів і мікробів природним чином.

  Існують і інші маленькі хитрощі промивання носоглотки дитини 0,85-1% розчином кухонної солі після приходу з дитячого закладу, змазування зовнішніх відділів носових ходів оксоліновою маззю, вітамінізація організму.

 І ще одне. Якщо дитина все-таки захворіла, не тримайте її у будинку 3-4 тижні. Досить кількох днів. Адже за місяць в дитячому колективі з’являться вже інші віруси і мікроби, перед якими ваша дитина беззахисна, і можливий новий спалах хвороби.

Однак якщо респіраторні захворювання протікають важко, ускладнюються астматичним синдромом, якщо загострюються хронічні захворювання, подумайте, чи варте відвідування дитячого садка, подальших проблем зі здоров’ям.

Де завгодно, головне, щоб...

 Відпочивати з дитиною можна і не на курортах, а на звичайнісінькій заміській дачі або в селі у бабусі, якщо це місце вирішує головні завдання оздоровлення:

 1.  Повітря і сонце. У міському дворі, навіть якщо гуляти з ранку до ночі, не взятии корист івід цих стихій. А значить, необхідно їхати туди, де вихлопні гази автомобілів і промислові викиди не псують атмосферу своєю присутністю.

 2. Вода.  Басейн, звичайно, теж вихід, але тільки при відсутності живих водойм.  Корисн івластивості мікроелементів і мінералів природнихводойм, вологе повітря поблизу них здатні колоссально оздоровити наших діток.

 3. Активність. Всі ми знаємо про користь фізкультури. Так ось дитяча активність протягом дня – це нескінченна зарядка. Заохочуйте і залучайте малюка до активності, не осмикуйте свогоневгамовного карапуза із закликами заспокоїтися і посидіти в затінку. Рух - це життя!

 4.  Харчування.  Так, діти - не аматори овочів і фруктів, але хитрі підприємливі мами завжди знайдуть те блюдо, яке малюк з'їсть із задоволенням. Овочі ховаємо в м'ясний фарш, фрукти - в солодкий сирок, молочний коктейль. А може, когось привабить барвистий фруктовий салат в красивій формочці!

                   Будьте здорові!

 

Абетка для батьків

«Навчаємо дитину правил безпеки»

 

Адресу будинку, в якому проживаєте, та но­мери телефону мами й тата вивчіть зі сво­єю дитиною з раннього віку.

Будьте терплячі, навчайте дитину! Вона має бачити у Вас уважного та товариського вчителя.

Вірогідність травматизму дитини в побу­ті знизиться, якщо не пошкодувати часу й показати їй, як правильно виконувати домаш­ні справи.

Гидкий, брудний одяг — за ним іноді дитина приховує забиття живота або навіть пошко­дження внутрішніх органів. Інколи діти, щоб уникнути покарання, приховують факт трав­ми, що з ним трапилась. Тому, перш ніж пока­рати дитину за брудний одяг, дізнайтеся, що з нею трапилося.

 

Дозований досвід — це виховний прийом,  коли дитині дають змогу переконатися, що водою та праскою можна обпектися, голкою — вколотися тощо. Це дасть змо­гу дитині уникнути багатьох помилок.

Елементарні правила безпеки дадуть змогу дитині уникнути складних си­туацій. Пам'ятайте, що заборони необхідно обґрунтовувати.

Живі домашні істоти можуть нане­сти травму дитині. Тож навчайте дітей бережно та дбайливо доглядати за ними, уникати небезпечних дій.

Захищайте своїх дітей, поки вони не подорослішають та зможуть захища­ти себе самостійно.

Іграшки та особисті речі дитина має тримати в порядку; привчайте дитину прибирати своє робоче місце — не лише для чистоти, а й для безпеки.

Кислоту, лаки, розчинники та іншу побутову хімію не слід тримати в посуді від напоїв, їх потрібно зберігати подалі від дітей.

Ліки, навіть вітаміни, можуть бути небезпеч­ними для дітей. Тож дозуйте їх вживання дитиною, дотримуючись інструкцій та реко­мендацій лікаря.

Мультфільми та дитячі телепередачі є дже­релом для поглиблення знань дітей щодо правил безпечної поведінки. Обговорюйте з ді­тьми ситуації, у які потрапляють телевізійні ге­рої, і спонукайте робити висновки.

Не захоплюйтеся наведенням дитині при­кладів небезпечних ситуацій, що трапилися з її друзями чи іншими дітьми. Це може викли­кати у дитини страхи.

Особливо важливо навчати дитину безпечної поведінки на власному прикладі. Діти копі­юють Вашу поведінку — не забувайте про це.

програми з безпеки життєдіяльності для до­рослих не рекомендовано дивитися дітям, тому що вони подекуди містять кримінальну статистику, що шкодить психіці дітей.

Ріжучі та колючі, предмети зберігайте в спе­ціально відведеномумііеці та навчайте дітей користуватися деякими з них у вашій присут­ності.

Сірники та запальнички — не іграшки для ді­тей. Тож не залишайте їх у доступних для дітей місцях.

Телефони екстрених служб дитина має зна­ти напам'ять. Запишіть їх та розмістіть білі телефонного апарата.

Упевніться, коли виходите з дому ненадов­го, що ваша дитина зайнята цікавою грою і не буде шукати собі інше заняття, що може бути небезпечним.

Факти, коли діти випадають з вікон та бал­конів, переконують, що вікна мають бути надійно зачинені, коли в кімнаті граються діти.

Холодна вода — ваш надійний помічник у випадку, якщо дитина забилася, обпекла­ся чи порізалася.

цінуйте у своїй дитині впевненість та само­стійність.

Часто надмірна опіка не дає дітям змоги орі­єнтуватись у правильності прийнятого рі­шення в певній ситуації.

Широко використовувати електроприлади діти можуть з чотирирічного віку, однак лише з вашого дозволу та у вашій присутності.

щітка, мило та зубна паста мають бути «друзями» дитини з раннього дитинства.

Юні дослідники — це чудово, але ліпше, якщо діти вивчатимуть механізми та проводитимуть досліди разом з дорослими або під їх наглядом.

Ясно, чітко, зрозуміло пояснюйте дитині правила поведінки, а головне — дотримуй­теся їх самі.

 

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ

 

№ з/п

Тема

Термін

 

Відповідальні

Відмітки про виконання

1.

1.Пріоритетні напрямки роботи дошкільного закладу на 2017-2018 навчальний рік.

2.Затвердження плану спільної роботи вихователів та батьків

3.Звіт батьківського комітету про використання коштів за 2016–2017 н. р.

 

Вересень

ЗДНВР

Дубенчук Л.В.

ЗДНВР

Дубенчук Л.В

 

Білицька К.Ю.

 

2.

1. Обов’язкова дошкільна освіта п’ятирічок;

2.Школяр за статусом, дошкільник за психологічним віком. Чому виникають проблеми?;

3.Навчаємо - граючись.

 

 

Лютий

Дубенчук Л.В.

 

Снегірьова О.А.

 

      Сахно О.А.

 

 

3.

1.Мовленнєва компетентність дітей і її значення для подальшої успішності дитини.

2.Розвиваємо інтелектуальні здібності у дітей.

3.Підготовка до оздоровчо – літнього періоду.

 

Червень

Снегірьова О.А.

 

 

         Сахно О.А.

 

 

ЗДНВР

Дубенчук Л.В.